czwartek, 8 października 2015

Under Carp

Jesień i zima to moja ulubiona pora na zasiadki, noce są długie a dni krótkie, w sam raz aby spędzić ten czas nad wodą. Od ostatnich zasiadek miałem okazję testować nowe produkty polskiego producenta akcesorii wędkarskich a dokładnie elementów końcowych. Muszę napisać, że jestem pozytywnie zaskoczony... ponieważ pierwsza myśl jaka przyjdzie wam w sklepie to pytanie czy aby na pewno za tak małe pieniądze mogę otrzymać wytrzymały i dobrej jakości produkt ? Ja znam już odpowiedź. TAK ! Biorąc pod uwagę samą estetykę opakowań wiemy już, że mamy do czynienia z firmą która wie jak zaspokoić nasz rynek. Niska cena + Dobra jakość = UNDER CARP. Nie zachwalając dłużej... opiszę krótko jak sprawdzają się do tej pory dane produkty a otrzymałem ich kilkanaście.

Na ostatnich zasiadkach najczęściej łowiłem na długie przypony ponad 30cm długości. Wykorzystując materiały pomocnicze do budowy zestawów końcowych: przyponu oraz ledcorów. Przypony jakie stosuję to najczęściej BlowBackRig załadając kuleczki The Krill 24mm + Pop up Pineapple STICKY. Wykorzystałem produkty Under'a takie jak: pozycjoner haczyka, pierścień miniaturowy, ochraniacz antysplontaniowy oraz stopery do kulek w różnych rozmiarach idealne do budowy uniwersalnego przyponu z możliwością założenia pojedynczej kulki jak i kombinacji z pop-upem. 




Do ledcorów przydały się takie produkty jak krętlik do szybkiej wymiany przyponu oraz bezpieczne klipsy z łącznikiem gumowym. Wszystko doskonale spisywało się podczas holi, podwójna kolorystyka pasowała mi na każdym zbiorniku, na elektrowni Rybnik na dalszych wywózkach brązowe elementy zaś przy bliskich jak i na łowiskach typu: uroczysko karpiowe kolory zielone. Kilkanaście karpi udało się już wyholować, a więc materiały sprawdzają się dobrze... ostatnie testy zimą przy minusowych temperaturach chcę przetestować wytrzymałość elementów gumowych jak i tych twardszych ;) zobaczymy czy dają radę ... ale prognozy są bardzo dobre. 






Plusy: Niska cena, bardzo wysoka jakość, różne kolorystyki, dostępność.

Minusy: Z racji że najczęściej wykorzystuję haczyki 2 lub 4 gardnera mugii, chciałbym aby pozycjonery były dostępne również w wersji krótkiej a pierścienie nieco większe.







POŁAMANIA !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz